Kapcsolat

m6ny-0243kepp-normal.jpg      angol_zaszlo.png    

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ 

Ok

Mit jelent a szervezeted hozzá igazítása a Brandedhez?

Publikacio_6B.jpg

Írta: G.E. Matolay | cégesbrand

 

A céges Brand stratégia építés során a szervezeti hozzáigazítás arra szolgál, hogy Brand stratégiánk ne csak papír alapon létezzen. Ez a folyamat a szervezet minden tagjának kreatív és produktív energiáinak kiaknázására szolgál a szervezeti Brand stratégia célok elérésének érdekében.

Ez részben egy igazi menedzsment feladat is, mivel a kialakított Brand stratégia mögé fel kell tudnunk sorakoztatni saját vezetőségünket, dolgozóinkat is azon túl, hogy a szervezeti folyamatok megvalósítják a Brand stratégia által meghirdetett üzleti programokat.

 

Olyan szervezetet érdemes létrehozni, ahol a vezetők és a dolgozók nem csak utasítás végrehajtók, hanem tudják, ismerik a cég Brandjét és méltón képviselik azt. Minden egyes Brand elterjedésének egyik legalapvetőbb és elsőrendű eszköze a szájhagyomány.

 

Ennek a cégből kell elindulnia, amelyre a legjobb vevőink a saját dolgozóink, menedzsmentünk. Az ilyen fajta motivációval és felhatalmazással képesek vagyunk sokkal több belső kapacitást és energiát felszabadítani saját szervezetünkben, amelynek hatásai hamarosan érződni fognak a széles piacon.


”A szervezeti hozzáigazítás a vállalkozás minden egyes tagja kreatív és produktív energiáinak kiaknázása, a szervezeti Brand stratégia célok elérésének érdekében.”

A szervezet működéséhez igazítás kulcsfontosságú eleme a szervezet alapvető Brand stratégia értékeinek és tevékenységének átvitele a napi viselkedésbe, működésbe és döntéshozásba a szervezet minden egyes tagja részéről.

Ez az átvitel nem egy alkalommal megy végbe, hanem egy időszakon keresztül  folyamatos megerősítést és erőfeszítést igényel. Ez valójában egy menedzsment munka, mégis szoros összefüggésben van a Brand stratégia sikeres életbe léptetésével, sikerre vitelével. 

 

A sikeres összehangolás folyamatának hatása sokrétű, de ezzel a 360 fokos Brand stratégia beültetéssel képesek vagyunk az üzleti sikert hatványozni és azt biztosítani, hogy a Brand Stratégia piaci ígéret mihamarabb megvalósuljon. A szervezeti hozzáigazítás teljes folyamata valójában a Brand stratégia belső végrehajtásának tekinthető.

 

Ha ez az összehangolási folyamat kifejezetten kapcsolódik a kialakítandó unikális Brand stratégiához - ahogy ennek minden cégben meg kellene történnie - akkor biztosítja, hogy az unikális Brand ígérete nem üres, hanem inkább olyas valami, ami az összes szervezeti alkalmazott döntéseiben és viselkedésében is kifejeződik.


Ez kulcsfontosságú tényező annak érdekében, hogy a Brand stratégia ne csak egy kopasz marketing eszközzé váljon, hanem valami olyat alkossunk, amelyet a vásárlónk érez, megtapasztal a cégünkkel való kapcsolata során. Számunkra a 360 fokos, unikális Brand stratégia nem egy marketing eszköz, hanem teljesen új életet, új érzést költöztet a cégbe a vásárló közönség köreibe. 

 

G.E. Matolay

MG Vállalkozásmérnökség 

Unique Branding szakértő, író, előadó