Kapcsolat

m6ny-0243kepp-normal.jpg      angol_zaszlo.png    

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ 

Ok

Az üzletedben rejlő X-faktor, a céged elnevezése

publikacio_5A.jpg
 

Írta: G.E. Matolay | brand

 

A legtöbb ember professzionális végzettségét teszi hozzá a üzleti/pozíció címéhez. Ez eléggé általánosan elterjedt szokás. Tudnod kell, hogy a szakképzettséged csupán egyetlen egy elemet határoz meg rólad, és főleg egy olyan elemet, amely csupán társadalmi besorolásodat tesz ismertté. Valójában sokkal több vagy annál, mint amit ebben a pillanatban gondolsz magadról. 


Manapság a kíméletlen verseny világában élünk, ahol az emberek nem törődnek a hagyományos, általános munkahelyekkel, mint a Pék, a Marketing Ügynök stb. Sok közülük mára már közhellyé vált és több negatív elem épült rájuk, mint pozitív.

Ma már abban a világban élünk, ahol sokkal innovatívabbnak kell lenned a megnevezésekkel. Itt van pár modern időkben divatos tevékenység megnevezés: Hatékony ügyfél szerzés guru, Telefon Értékesítési Rock Sztár, Web kommunikációs nagykövet… (aki tud kicsit angolul érdemes elolvasnod a Forbes egyik cikkét a legkifejezőbb és leghatékonyabb üzleti tevékenység megnevezésekről kisvállalkozások számára).


Szedd összes egy alapos listába mindazokat a pozitívumokat, amelyeket céged képvisel, amelyeket ügyfélkörödnek nyújtasz és ezeket kezd el egy csomagba rakni és kezd el saját Brand stratégiád kidolgozását. Ilyen módon el tudod kerülni a közhelyes és általános munkahelyi megnevezések és a unott üzleti hangvétel használatát. Már csupán ilyen módon unikálissá tudsz válni. Őszintén írom ezt neked, mivel a mi üzleti tevékenységünk alapja is az unikális üzleti modell teljes elérése. 


A mai üzleti élet forgatagában egyedivé, unikálissá válni már nem luxus cikk, hanem üzleti kötelesség.

Amikor a listádat készíted légy alapos és mélyen szántó saját tevékenységeddel kapcsolatban. Írd össze az összes üzleti jártasságotokat, tapasztalataitokat, tudásotokat, élettörténeteiteket, mindent, amit felhalmoztatok mára a cégetekben. 

Csak ilyen módon leszel képes ütőképes és egyben hiteles Brandet létrehozni, amely megfelelően képes titeket reprezentálni a piacon.

 

G.E. Matolay

MG Vállalkozásmérnökség 

Unique Branding szakértő, író, előadó